იგი ჭეშმარიტად უწყვეტი პროცესია, რომლის დროსაც თითოეული ინდივიდი იძენს დამოკიდებულებებს, ღირებულებებს, უნარებსა და ცოდნას ყოველდღიური გამოცდილებიდან და საგანმანათლებლო რესურსებიდან შემდეგ გარემოში – ოჯახიდან და მეზობლებიდან, სამსახურიდან და თამაშიდან, ბაზრიდან, ბიბლიოთეკიდან, მასმედიიდან…
ნებისმიერი ორგანიზებული საგანმანათლებლო აქტივობა, ჩამოყალიბებული ფორმალური სისტემის მიღმა – იქნება ეს ცალკე მოქმედი თუ როგორც ზოგიერთი უფრო ზოგადი აქტივობის მნიშვნელოვანი მახასიათებელი – რომელიც მიზნად ისახავს ცოდნის, უნარ-ჩვევებისა და კომპეტენციების გაუმჯობესებას.