ბრითიშ ეარვეისი(British Airways) ახორციელებდა ფრენებს 2012 წლის ცამეტი ოქტომბრიდან ლონდონი-თბილისი-ალმატის მიმართულებით, კვირაში ოთხჯერ.
კომპანია, რომელიც 2012 წელს, პაუზის შემდეგ დაბრუნდა საქართველოში, თავისი გადაწყვეტილება საქართველოს ბაზარის დატოვებასთან დაკავშირებით ახსნა კომერციული მიზეზით. მათი თქმით რეისი თბილისი-ლონდონი და ლონდონი-თბილისი არ არის მომგებიანი.
კომპანიის გადაწყვეტილებით ფრენები განხორციელდება მხოლოდ ალმაატის მიმართულებით. ცოტახნის წინ, ოქტომბერში ბრიტანეთის ავიახაზებმა მიიღო გადაწყვეტილება შეეჩერებინა ფრენები ერევნის მიმართულებით. ეს ოფიციალურად გაჟღერდა რადიო “Liberty’s ” სომხეთის ოფისიდან 2012 წლის აგვისტოში.
ბრითიშ ეარვეისმა(British Airways) პირველი მსოფლიო ომის შემდეგ, თავისი წვლილი შეიტანა ავიაციის წარმოშობასა და განვითარებაში. ფლოტის სიდიდის მიხედვით, დღეს ბრითიშ ეარვეისი (British Airways) არის, დიდი ბრიტანეთის უდიდესი ავიაკომპანია. მისი მთავარი აეროპორტი არის ჰითროუ(Heathrow) რომელიც დასავლეთ ლონდონში მდებარეობს. ბრითიშ ეარვეისი(British Airways) შედის იმ ათ კომპანიაში, რომლებიც ახორციელებენ ფრენებს ექვსივე დასახლებულ კონტინენტზე.
ბრითიშ ეარვეისი (British Airways) აზერბაიჯანის ბაზარზე
28 ოქტომბერს ცხადი გახდა, ზამთრის განრიგი და ოფიციალურად დაბრუნდა ბრიტანული ავიახაზები აზერბაიჯანში. კომპანიამ განაახლა და გააუმჯობესა ყველა A321 თვითმფრინავის მომსახურება აზერბაიჯანის ბაზარზე.
„აზერბაიჯანი არის ძალიან მნიშვნელოვანი ბრიტანული ავიახაზებისთვის და კომპანიის პრიორიტეტია შესთავაზოს თავისი სერვისი და მსოფლიო დონის პროდუქტი თავის განსაკუთრებულ მომხმარებელს“. თქვა პაოლო დე რენზისმა „Middle East & Central Asia at British Airways-ს „ კომერციულმა მენეჯერმა.
ჩვენ ვაუმჯობესებთ მომსახურებას ტექნოლოგიის განვითარებით, ცოტახნის წინ iPad-ები დამონტაჯდა 2000 მაღალი კლასის კაბინაში, მთლიანად ბრიტანული ავიახაზების გრძელ და მოკლე მარშუტების თვითფრინავებში. ტქნიკის გამოყენებით ბრიტანული ავიახაზების მომხმარებილის მგზავრობა გახდა კომფოტრული.
რენზისმა ისაუბრა საერთაშორისო გეგმებზეც, მან თქვა: „ მუდმივი განვითარებისთვის ბრითიშ ეარვეისი (British Airways) დებს ინვესტიაცია £5 ბილიონს, რადგან ყავდეთ ახალი თვითმფრინავები, ქონდეთ სასიამოვნო და დახვეწილი კაბინები, ლამაზი, კომფორტული სავარძლები და დაინერგოს ახალი ტექნოლოგიები. მათი მიზანია „to make life more comfortable in the air and on the ground“.
ბრიტანული ავიახაზები უკვე ხუთი წელია ახორციელებს ამ პროექტ, ჩვენ უკვე ვნახეთ განსხვავებები და შედეგები. A321-ის გასაუმჯობესებლად ჩვენ ვხარჯავთ £100 მილიონს, მხოლოდ პირველი კლასის კაბინებში, როგორც ინოვატორები ავიაციის ინდუსტრიაში, ჩვენ ვქმნით კომფორტს ახალი ტექნოლოგიების გამოყენებით პირველ და ბიზნეს კლასის კაბინებში. მომხმარებლებს აზერბაიჯანიდან ჰითროუს( Heathrow) აეროპორტამდე შანსი აქვს გამოცადოს ახალი, თანამედროვედ აღჭურვილი, განახლებული კაბინები.
გლობალური პრესპექტივები
თუ გავითვალისწინებთ კომპანიის გლობალურ პრესპექტივებს, ბრითიშ ეარვეისი(British Airways) აპირებს გააუმჯობესოს თავისი გლობალური ქსელი შემდგომ წლებში.
ჩვენი ახალი მარშუტები სეულისკენ(Seoul), სამხრეთ კორეაში უკვე დაფრინავს, ბრაზილიიდან ჩენდუში(Chengdu), ჩინეთში ფრენები უკვე გამოცხადდა. ჩვენი კომპანიის განვითარების მიზნით, ხელს ვუწყობთ გაგრძელდეს გლობალური ქსელის გაზრდა/გაფართოება, განაცხადა რენზემ. მან ასევე დაამატა, რომ ახლა არის განსაკუთრებული ხანა ბრითიშ ეარვეისისთვის(British Airways), რადგან ის აპირებს, მიმდინარე ინვესტირებასთან და განვითარებსათან ერთად, ახალი თვითფრინავებით გაფართოოს ქსელი, რომელიც არის გზა გლობალურ სივრცეში გაძლიერებისკენ.